wElc0me

Tuesday 20 September 2011

wahai calon imamku

wahai Adam yg akn bertahta di hati ku sbgai CalOn Imamku... 

jika kau mngharap kan harta mnggunung tinggi...
aku pasti akn mngecewa kan mu...

jika kau mnghrapkan wajah secantik puteri...
aku pasti akn mngecewakan mu...

jika kau mnghrap kan layanan sebaek khadam...
aku pasti akn mngecewakan mu...

jika kau mngharap kn teman yg setia d sisi..
aku pasti akn mngecewa kn mu...

wahai Adam yg akn bertahta di hatiku sbgai CalOn Imamku..


adakah kau snggup jika masakanku tak sesedap yg kau hrap kan...
adakah kau snggup jika lyanan ku kekok pdamu..
adakah kau snggup jka aku meminta drimu membawa ku lbih mndekatiNya..
adakah kau snggup jika selepas kau pulang dri bkerja..aku msih lgi dgn tugas 
d luar??
adakah kau snggup jka ini benar-benar berlaku??




No comments:

Post a Comment