wElc0me

Thursday 29 September 2011

ikhlas dari sally

salam.. 

seperti yang d janji kan.. nak update jugak3 blog ini malam.. mood penat giler.. kenyang...sume ade.. hehe.. 
nk story pasal ape sebenar nye erk? lupe doh! hoho... 

kepada yang berkenaan.. ketahui lah.. saya create post ni ini malam.. atas dasar kaseh syg sorang teman... saya tak nak orang awak terus d anggap sebegitu seperti kejadian itu hari.. adoiii..konpem rmai yang tak paham dengan ayat tersebut.. tak pe! janji awak paham... 

ok lah! for the next time.. tak nak lagi dah kejadian2 seperti itu berlaku... untuk pengetahuan anda... gurl tak kan tertarik dengan anda hanya kerana ayat2 indah yang anda sajikan untuk dorang.. ok la.. mngkin la dorang akan tertarik kot.. mungkin sekejap je.. sebab ayat2 tersebut anda akan guna kan jugak3 untuk gurl laen..so.. benda tu dah basi dah..

sorry to say dat.. saya tak tau how nak cakap bnda nih kat awak.. so.. terpaksa la macam nih.. hope sangat2 awak tak amek ati eh.. 

saya cakap macam nih pun.. sebab saya juga seorang gurl..  

siyes cakap.. lama2 nnti.. orang akan anggap awak nih 'bukan-bukan' lak.. lelaki yang tak boleh di percayai.. kata-kata sume manis.. tapi hampeh! aduyaii.. saya tak nak nnti kawan saya yang di kasihi nih d anggap seperti itu... sebab.. saya tahu.. sebenar nya.. awak bukan mcam tu..so..tak syok la kan...

ok! jadi lah sperti biasa.. seperti diri awak yang biasa..simpan la kata-kata manis awak tuh kat orang yang betul2 awak suka... tak baek buat gurl2 kat luar sana tu terbuai2 oleh kata-kata awak yang memuji sekadar biasa cuma.. tapi d anggap siyes oleh yang tidak mengetahui hal sebenar itu.. 

adoiii... skema la pulak ayat saya nih.. hehe.... tapi tak pe.. ape yang saya nak bgtau awak nih dah pun terluah dengan begitu formal sekali...heheh.. btw... mohon maaf dari ujung rmbut.. smpy lah ujung kaki sekira nye kata2 ini mengguris hati kamu.. 

tiada niat laen..melaen kan kaseh syg seorang teman... risau betul dengan status dan situasi anda sekarang nih.. walau pun awak tak bercerita kepada saya dengan jujur.. tapi... saya seolah2 boleh menghidu cerita di sebalek tabir nye.. haha... actually..saya ada dua kemungkinan.. tapi..tak pelah..yang tuh tak penting kot.. saya tak nak masuk campur.. bgi saya.. kondisi kamu yang nih lagi penting kot.. 

ingatlah..mungkin kamu tak penah sedar benda nih.. tapi sekeliling sedang memerhatikan kita..so.. be careful la eh.. saya juga serba kekurangan... tapi kamu sering juga menegur.. trima kaseh sangat2.... untungnya saya mnjdi shbat kamu... sekian.. malas dah nak bebel panjang2... penat nak taip... hehe.. sekali lagi.. sorry! (",) 

sahabat mu... 

        

No comments:

Post a Comment