wElc0me

Sunday 18 September 2011

sejadah cinta

aku berdoa untuk seorng yg akn menjadi sebahagian dari hidup ku... 
seseorang yg sungguh mncintai-Mu lbih dri segala nya... 

seorng yg akn meletakkan ku pd posisi kdua d hatinya setelah Engkau..
seseorng yg mncintaiku bukan krana kecntikkan ku tpi kerana hati ku...

seorng yg tdak hnya memuja ku ttpi juga dpt menasihati ku ktika aku b'buat salah... 
seseorng yg dpt mnjdi shabat terbaek ku dlm stiap wktu & situasi.. 

aku tdak meminta seseorng yg smpurna namun aku meminta seseorng yg tdak smpurna, 
shingga aku dpt mmbuat nya smpurna di mataMu.. 

buat lah aku mnjdi wnita yg dpt mmbutanya bangga..
berikan aku hati yg sngguh mncinta-Mu shngga aku dpt mncintai nya dgn skadar cintaku..

berikan lah sifat yg lmbut
berikan lah aku tangan supya aku sntiasa mmpu utk berdoa
berikanlah aku lisan yg penuh dgn kata-kata bijaksana agar mampu mmberikan ku smngat stiap saat
dan tersnyum utk dri nya setiap pagi

dan pabila akhirnya 
kami akan bertemu, aku harap kami berdua dapat 
mengatakan... 
"Betapa Maha Besarnya Kau kerana telah memberikan kepada ku pasangan
yang dpt mmbuat hidup ku mnjadi smpurna"

aku mengetahui bahawa Kau ingin kami bertemu pd waktu yg tepat
dan Kau jua akan mmbuat segala sesuatunya indah pda waktu yg telah Kau tentukan... amin.. 


No comments:

Post a Comment