wElc0me

Sunday 18 September 2011

memori 17 September 2011



salam... 

semestinye rmai yg tak tahu tentang kejadian 17 september 2011 kan? 0rait.. maaf pada yg tak d jmput & sebagai nye.. ok.. jum kita layan cerita d sebalik foto-foto yg u all sudah terlayan secara tak sengaja semalam atau hari ini ye.. hehe.. 

is baru lepas makeup..santek sume nye... 


scandal???? sape tuuu??

eh tak la....kami dah pom mengikat janji...



haaa..ni die gerangan nya.. 
dah faham ke semua? apa itu memori 17 september 2011??... ok..mari kita story stat from episod 1 ek.. hehe.. eh, macam sinetron plak..ok... layan gmbar la eh sume.... 

tu dia.. rombongan dah pun smpai



pape pom.. makan dulu..pastu bru berpantun..

dah stat dah acara berbincang hati ke hati.. hehe

dan akhir nya
alhamdulillah.. dengan berkat restu kedua belah pihak.. akhirnya.. mereka mengikat janji.. 

semoga sentiasa dalam redha-Nya... sama-sama lah kita doa kan keharmonian & ditanam kan sifat sabar dalam hati pasangan ini..

semoga hari yang dinanti akan tiba dengan penuh rahmat dari-Nya... sesungguhnya.. jodoh itu rahsia Allah swt.. tiada siapa yang dapat menghalang.. hanya mampu mendoakan agar setiap mimpi menjadi nyata.. amin! 



semoga dipertemukan dalam ikatan suci abadi

omG! dah penat la nak taip pepanjang.. itu saja yang dapat dikongsi.. yang laen.. bleh refer facebook mereka lah ye.. klik SINI untuk lihat facebook serta gambar-gambar yang selebihnya... 

meh nak kenal kan bakal adik ipar ku..kuang3... eh.. same jugak... refer FACEBOOK jugak lah ye... kepada yang belum add tuh, sila la add ye.. hehe.. prom0t pulak... tapi jangan ng0rat la pulak ye.. hehe.. terima kaseh sudi bace story mory nih... sama-sama la doa kan yang terbaek untuk pasangan yang baru berputik-putik nih.. 

semoga sentiasa dalam redha-Nya.. sekiranya memang jodoh.. permudahkanlah jalan mereka.. insyaAllah.. kami sekeluarga mendoakan kesejahteraan bersama.. amin.. ok.. babai... wasalam... (",) 

2 comments:

  1. tahniah ida....kakaknye bla plok :-)

    ReplyDelete
  2. hohoho..kakak nye?? kuang3.. tak de calon lagi~ sabor jela.. insyaAllah~ hehehe

    ReplyDelete