wElc0me

Sunday 25 September 2011

love letter


assalamualaikum... 


awak... 

terlalu bnyak bnda yang saya nk buat sama2 dengan awak...

awak..

terlalu bnyak bnda yang saya rncang kan untuk awak.. 

awak...

terlalu bnyak tempat yang saya nk pergi dengan awak.. 

awak..

saya tak tahu kat mana awak berada skrang... 

awak apa khabar?.. saya masih belum cukup gagah dan kuat untuk menjadi tiang untuk negeri dan mahligai yang bakal awak bina kelak..

awak.. 
saya belum cukup cantek untuk menjadi bidadari awak yang awak impikan tu... 

sabar tunggu saya ye... 

saya tak tahu saya layak atau sempat ke tak untuk awak nanti... 

andai kata saya tak sempat untuk awak... saya nak awak tahu.... yang saya teringin sangat-sangat nak jdi sebahagian dari pelengkap kekurangan awak tu...walau pun hanya sebentar cuma...

awak.. di saat jejari saya menaip Love Letter nih kat awak.. saya nak awak tahu..air mata cinta untuk insan yang belum saya kenal nih, tak pernah berhenti mengalir.. insyaAllah...

saya akan menjadi kenangan yang paling terindah dalam hidup awak...

cuma.. bukan sekarang...kerana Allah tahu.. hamba-Nya ini masih tak mampu untuk semua tu.. kerana jiwa dan raga saya masih tidak sweet untuk buat awak bahagia... semoga awak berada dalam keadaan yang selalu dicucuri Rahmat olehNya..

saya nak awak janji..yang awak akan kuatkan iman awak untuk kita dan juga askar-askar di negeri kita nanti ya... amin! 

sekian, 

dari bidadari mahligai mu.... 

No comments:

Post a Comment