wElc0me

Saturday 3 November 2012

Last night di bangi..nak balik dah!

Assalamualaikum...
Hari kedua di rumah my luvly aunty..
Malam ni dah nak gerak balik kelate..

Alhamdulillah.. Kenyang sangat..
Baru selesai dinner dengan mokngoh..
Nasi goreng biasa+telur mata+kue tiaw kungfu+tea o ais..
Pergghhhh...
Full sangat.....tapi lupa nak snap...
Hahahaha...

Ok..insyaAllah aku akan datang lagi..
Berdebar menanti hari isnin ni..
Hehehe...
Mintak laa dapat kerja tu kan..
Hahahaha...

Tak habes lagi duk pikir pasal kerja kat Putrajaya tuu...
InsyaAllah... Rezeki tu milik aku kan..
Cuma sabar dan jangan berhenti berdoa..

Pemilik Nyawa aku tu tahu niat aku..
Maka Dia akan sedia kan rezeki yang terbaik untuk umat Dia ni..
Orang yang sabar, insyaAllah akan mendapat rezeki yang tidak pernah disangka..
Amin Ya Rabbal Alamin...
InsyaAllah...

Ok.. Dah masuk waktu isyak.. Jum ambil wuduk..
Dan bersedia untuk menunaikan kewajipan sebagai umatNya..
Sekarang baru jam8.30 malam.. 
Bas aku jam 10 jap lagi...
Besok keja.. Perghhhh... Rehat la semahunya nanti..

Aku dah banyak berkorban untuk datang interbiu ni..
InsyaAllah.. Allah tak kan sia-sia kan semua ni..
InsyaAllah...kan....
Ok jum... Babai..semua gambar yang di snap sepanjang road tour to The Curve dan brekfes kat Ikea hari ni akan d update nanti ok...
Babai... 
Assalamualaikum..
"sabar itu indah, redha itu melegakan"
Cahaya kesenanganku

No comments:

Post a Comment