wElc0me

Friday 2 November 2012

Interbiu on 2 november at putrjaya-precint 9

Assalamualaikum....
Hello november! 
Haaaa... Dah msuk november dah kan... 
Nampak gaya nyee.. 2012 bakal melambaikan sayapnye la kan.. 
Tak lama dah.. Huhh! Umor pun akan bertambahkan la kan..

Eh, bukan nak cakap pasal umur ni.. 
Haaaa.... Ni nak cerita pasal aktiviti hari ni..

Hari ni 2 november 2012..
Alhamdulillah.. 
Tepat jam 6.30 pagi tadi.. Aku selamat sampai di hentian kajang..
My luvly aunty, ucu n mok ngoh datang jemput..
Dengan muka mngantuknya..
Thanks very much la kan..

Aku datang ke bangi ni sebab ade interbiu kat putrajaya, 
Presint 9.. 
Pejabat lawyer jugak..
Hafarizam wan n aisha mubarak..
Nama firm dia..
Alhamdulillah, staff dia, bos dia smua nya friendly..
Rasa untung sangat sebab boleh pegi interbiu tuu..

Semoga aku dapat la keja kat situ..
Siyesly.. Partners kat situ.. Semuanya orang hebat-hebat..
Kau ada? Hakhakhak...

Huhh! Tak nak pikir benda lain dah..
Umur pun dah semakin meningkat kan..
Kenala pikir untuk siyes dengan kerjaya dan pikir soal masa depan..
Ya Allah... Kau tahu niat aku kan... 
Oleh itu.. Permudahkanlah..
Kau pandulah hatiku agar aku tidak kufur nikmat, 
Dan tidak terpesong dari jalan Mu...
Amin Ya Rabbal Alamin...

Ok.. Setakat ni dahulu.. Nanti akan di upedate lagi..
Doa kn semoga rezeki itu menjadi milik aku...
Amin! 
InsyaAllah... Dengan kasih sayang Allah... Tiada yang mustahil kan...
Babai...
Assalamualaikum..... 
Amin Ya Rabbal Alamin...

No comments:

Post a Comment