wElc0me

Thursday 8 November 2012

hari-hari terakhir di sini

assalamualaikum.. 
selamat pagi.. 

Khamis, 08.11.2012..
hari terakhir aku di sini.. 
fuhh! rasa sayanggg sangat nak tinggalkan tempat ni.. 
yela.. dah lama kot aku menghabiskan masa 'remaja' aku kat sini.. 
remaja la sangat kan.. haha! 

tak pelah.. mungkin kisah aku sampai di sini sahaja.. 
dan akan bersambung di lain situasi dan tempat pulak..
ok la kan.. sekurang2nya.. 
aku dah berjasa dan sempat mengukir kenangan kat sini..
dan telah menjadi sebahagian kenangan yang terindah dalam hidup aku..

segalanya telah mematangkan aku..
alhamdulillah..
banyak yang aku telah belajar..

19.11.2012 nanti aku akan mulakan lebaran baru,
di tempat yang baru untuk aku..
insyaAllah..
doakan kesejahteraan aku di sana...
semoga ianya bakal menjadi permulaan kisah baru yang terbaik dalam hidup aku..
insyaAllah..

No comments:

Post a Comment