wElc0me

Sunday 4 December 2011

ego ? ape tu ??

Hye korang! Lame nye tak update belog neh.. hehe.. busy cket.. eh bukan cket.. bnyak! Hehe..

Ok! Today kan.. I would like to talk aboutttt~ egois! Hehe.. amboi.. bermate biru pulaks.. hihi..

Oraitt.. sape penah b’depan dgn org yang sperti di atas…? Angkat kening! Cpat! Hehe… ok! Kite geng! Saya pun penah gak!

Smua penah kan ? ok.. apekah perasaan korang ? penat tak ? penat kan ?? …haaa… smua penat kan!

aku pun kategori ego jugak3 ker? hehe.... 

So how ??

Apakah mksud egois?



Tak paham nih…

Yang mane satu sbnarnya yg d mksud kn dengan ego nih ??

Bila kita tak luahkan perasaan, itu d namakan egois ??

Bila kita terlalu control prasaan kita spya tak t’lalu Nampak ketara sangat, itu dinamakn ego ??

Aku rse la kan itu cuma prasaan tkut yg ade dlm diri, tkut pisang berbuah 18ratus ribu kali kan ? ego ker cam tu ??

Hmmm…. Bgi aku la kan… stiap mnusia mmpunyai definisi egois yg tersndri kan ? betul tak ?.. mybe la..

Atcelli la kan.. ape definisi ego ek ?

Aku pun tak paham… hehe.. tak pelah.. stiap mnusia.. mmpunyai pendpat dorang yang tersndri.. mngikut logic akal dan pengalaman mereka.. ok.. jOm.. buat keja msing… mood:: it’s Sunday moning u all..!! ~,O



No comments:

Post a Comment