wElc0me

Saturday 29 October 2011

password facebOOk!

cakk! wahh.. hujan dengan bgitu jaya sekali.. rindu nye kat fesbuk ku! hehehe..
tapi kan.. tak boleh dah nak ON facebook mcam biasa.. ~_~

atcelli nye kan.. saya tak tahu pasword fesbuk saya..
macam mana nak on, kan?

tapi kan.. best jugak3 hidup cam ni..
walau pOn sedikit membosankan.. tapi sedikit tenang la kan..
kalau asyik ngadap FB jee..alamat nya, tak normal la hidup aku..

tapi buat apa nak ber'fesbuk' kan.. kalauuu... hehe..
tak de lah.. hehe..

kira ok jugak la kan kalau jadi silent reader kat blog kawan2 kan..
daripada duk jadi peng'update' status yang berjaya kat fb tu kan..
hahahaha..
dan macam pengulas sukan dah, asyik bercakappp je tak benti2..
dah.. tak payah dah nak menjdi pengadap fesbuk yang berkaliber..
diam2 sudahh..kang tak pasal2 kang kena....dot..dot...pulak kan...
hehee.. malas la nak story pasal "saya dan fesbuk" nih..
sebab nya.. tak nak malukan sesape..
bia la smpay bila2 orang tak tahu, kenapa saya meng'away' kan dri dari dunia fb nih..
hehee..

oh ya! cakap psal sukan tdi kan.. hehe..
malam nih kan, final Piala Malaysia 2011..!!
kalau tahun lepas, Kelantan vs N9 untuk final..

so, now, terengganu pulak vs n9..
sama2 kita nanti kan..
saya?
laa..of coz la saya pilih n9,,
hobin jang hobin! hai o.. haha
tak pelah..sama2 la kita nanti kan...

tahun depan kelantan pulak kan! Hehe
insyaAllah....
kami TRW, bangkit 2012.. hehe..
semangat la pulak.. demam bola sudaa...

aduuss.. rindu nya nak bukak fb..
rindu sngat2 kat kwn2 kt fesbuk tuu..
agak2 la kan, dorang rindu tak kt saya??
Sedihh nyaa... i miss u all kwn2 ka fb tuu... T_T

Hey2 u all.. semalam dengan today kan, ade jom heboh kat KB,
Korang pegi tak ? me? Tak pegi pun..
Malas lah,, tak de mood..
Pastu bile nye nak ade mood nih ?
Urmm..tgk lah, esok lusa kot..

Semalam dengan today, habis kan masa dengan family jerr..
Tadi pegi kbmol dengan mak, beli mouse lptop nih,
Kaler pink!
Cumel sngat!! Weee... ~_~

Urm.. dah lah, malas dah nak story panjang2..
Korang bukan nak tahu pun kan,
Ok lah.. bai...
Muaxx!
Next time story lagi k..

Bile nk bukak fb??
Urm.. tgk lah dulu... tak de yang berjaya pujuk pun lagi.. hehe..
Ok bai..!

Gaduh dgn pakwe?
Ish, tak baek ckap cam tuh, sumpah! Saya tak de pakwe..
Saje je.. ade trase ati sikit.. tak boleh nak face dah...! soryy!!

Ok lah..jmpe lagi k.. sayang sume kawan2... muaxx!
Salam..

7 comments:

  1. wat the name of tiger bena nyo nih?

    ReplyDelete
  2. the name of dis tiger is lion! kodomo lion!! weee... gapo rima aku kcek thu nih! hahaha.. wehh! nk g kuantan wehh!! ~_~

    ReplyDelete
  3. mri la wey,, ak nk tbik g megamall mlm ni.. sajo.. boring stdy.. pdhl xstdy2 pom,,, skt palo weyh... nt tlg ak tempoh kek.. ak send gmbr ko email mu nt.. mu tau matle n faisal nabil ado ktn.. ak tgk kat fb.. matle msk raja lawakk.. hahahah

    ReplyDelete
  4. haha.. hom lah..aku thu dh.. mu g la jupo sep2 dio sano weh... g tgk nuh.. wakakah! hom las.. pah aku tlg la tempah kek tuh ko mun... nti mu oyap etep ko abe mie tuh.. lamo kam dio x ingt.. mari amek aku...

    ReplyDelete
  5. la,, oyak dh kam.. ptt nyo mu la plop keno msg.. wak lolok tnyo.. maso mano nk mri amek.. ak xley dh....

    ReplyDelete
  6. hooo... gtu plop doh.. baeklah2.. aku msg la ko abe mie tuss... omg! email awal la cket gmbr tuh.. aku nk g cuci ag... ;p

    ReplyDelete