wElc0me

Monday 17 October 2011

KEIMANAN CINTA MU



Akan aku tinggal kan segala nya di sini..
Tak mungkin aku biarkan diri terus dibelenggu rasa bersalah terhadap diri sendiri..
Menanti kewujudan takdir yang belum pasti..
Kasih abadi harus ku gapai agar diri ini tidak terus tercemar oleh dosa silam..
Cinta nan suci harus ku cari agar diri ini tidak lagi terus hanyut dengan godaan dan hasutan yang tidak bertepi..
Di simpang hidup ku nanti..
Mungkin kah kan ku temu Adam yang mungkin membawa sinar...
Akan aku jaga dan aku semai cinta yang suci..
Antara kita tak mungkin kan terpisah..
Bersama mu aku pasrah akan ketentuan Ilahi..
Andai diri ini tidak lagi bernafas..
Akan ku setia menjaga hati ini..
Untuk menemani mu di sana..
Kerna ku yakin ada cinta..
Bertemu jua nun di syurga..
Tuhan..
Beri aku kekuatan hati agar diri ini tidak salah memilih..
Kaca dan permata..
Kasih dan kesempatan..
Derita hati ini tidak kan lagi bertamu..
Mungkin kah esok ada sinar untuk melangkah menuju abadi..
Temani aku melangkah ke jalan yang lurus..
Hulur tangan mu di saat aku jatuh..
Nanti kan ku di sana jika di sini bukan tempat nya untuk kita menyemai kasih..


 karya asal okey! ~_~

No comments:

Post a Comment