wElc0me

Saturday 17 May 2014

Keep Calm & Do Istiqamah

ISTIQAMAH...

Bukan sesuatu yang mudah untuk hati ini terus kekal istiqamah... aku bukan lah setegar Khadijah rha & setulus Aisyah rha..

Tapi aku punya cita cita & berjiwa besar untuk terus mengekalkan sesuatu yang aku impikan seumur hidup ini....

Untuk segala kebaikan yang aku lakukan selama ini, aku doakan semoga Allah swt terus jadikan ianya sebati dengan jiwa ni...

Semoga Allah tiupkan roh keagamaan dalam diri ini.. dan semoga Allah kurniakan aku dengan sifat keredhaan & sifat istiqamah dalam hati ni untuk segala kebaikan yang telah aku lakukan...

Aku yakin... Allah tidak pernah meninggalkan aku sendirian.. untuk segala kini Ya Allah... aku redha... aku terima segala kemungkinan yang bakal aku jalani nanti... aku bersabar menanti segala ketentuan yang bakal aku lalui nanti...

Aku redha Ya Allah.. sekiranya itu yang terbaik untuk dunia akhirat ku.. aku pasrah.... jadikan lah insan yang terus istiqamah dengan sifat kesabaran ini.. aku faham.. Kau cuba mendidik aku agar menjadi insan yang penyabar....insyaAllah! Thank you Allah!

No comments:

Post a Comment