wElc0me

Thursday 6 March 2014

TIDAK AKU..

Tidak aku nafikan anugerah Allah yg satu.....

Tidak aku nafikan fitrah Allah swt yg suci...

Tidak aku nafikan ujian Allah swt yg maha hebat....

Tidak aku nafikan rezeki Allah swt yg maha indah...

Tidak aku nafikan hikmah Allah swt yg maha misteri...

Tidak aku nafikan kaseh sayang Mu yg maha agung....

Tidak aku nafikan cinta Mu yang hakiki.....

Ya Allah... jika setiap ujian dan musibah yang melanda ini adalah tanda kasih sayang Mu pada ku umat Mu yang kerdil ini Ya Rabb.. maka Kau tiup kan lah roh kesabaran ke dalam hatiku ini....dan Kau jadi kan lahh aku antara golongan org yang masih solat dan bersujud pada mu yang Satu.... agar aku bisa menggapai redha Mu dan berlindung d bawah rahmat Mu Ya Allah... thank u Allah!

No comments:

Post a Comment