wElc0me

Sunday 9 February 2014

#FotoTalk #panduhatiku

Sesuatu yang berlaku.. pasti ada sebab nya...

Dan yang pasti.. apa pengakhiran nya adalah yang terbaik...

Yang terbaik buat kita sebagai umat Nya... kerana Allah swt lebih tahu...

Kerana Allah swt lebih memahami keperluan kita... kerana Dia yang mencipta kita..

Apa saja ketentuan Mu Ya Allah.... aku redha... sepenuh hati aku.. aku bersedia Ya Allah.. kerana aku tahu.. apa yang aku dapat untuk kali ini..adalah setimpal dengan apa yang aku telah dan pernah beri pada Mu Ya Rabbi.... sekiranya takdir Mu nanti adalah tidak seperti yang aku ingin kan..maka kau pandu lah hati ku agar aku tidak jauh dari Mu Ya Tuhan.... aku faham Ya Allah.. setiap ujian Mu ini adalah cara Kau mentarbiah hati ku agar tidak berada jauh dari Mu.. syukur pada Mu Ya Allah.. aku insan yang terpilih!! Syukur.......

No comments:

Post a Comment