wElc0me

Sunday 22 April 2012

tak boleh nak sabar dah!

assalamualaikum... hye! slmat petang... nak ckap ape ekk... urmm... penat lah.. bru balek keja... keletihan yang amat sangat2... tapi kan... today kan... mood hari ni.. memang tak best langsung! rase mnyampah yang amat2..!! tak suka la kan nak berinteraksi dengan orang yang susah sgt2 nak paham nih...

dah terang2 dah thu salah sndri tu... pndai2 la kan.. ni tak...!! bila orang tegur... boleh pulak dia nak sentap..! eh... dia nih kan.. memang sengal la aku rase! dah la perangai tuu kampong giler! eee...! yelaa.. aku pun, tak de la bndar mane pun.... tapi... so far, tahu lagi la kan adat bile berdepan dengan orang.. boleh go on lagi la kalau pegi memane... dia nih, dah sah2 dah tak boleh bwak masuk mjliss... eh, senang citerrr,,, dia nih memang biadap pun ada.... eh, memang BIADAP ah!! eh, ckup ah.. tak payah lah cakap psal dia lagi... buat saket hati jerkkk!

aku nih dah la tengah kontrol perasaan marah dan cuba utk sbar... tapi3... aku bukan malaikat okeh! memang dia nih mncabar rasa sbar aku la kan..... memang betol2 mnguji ksabaran aku! gilerrr ah... mampos kau lah kan nak ckap ape.. nk trase hati keee... nak trase ape kerr... ada aku kesah??!! kau tuuu yang SENGAL...!!

dah ah.. k bai..

No comments:

Post a Comment