wElc0me

Friday 12 August 2011

Lelaki yang ku mahu (",)

kuang3.. wp0m demam, tpi rajin jgk nk taip bnda nih.. hehe,,, saje2, mo0d: gatal~ (",)

lelaki yg saya mahu? x memilih sgt~ haha,, tpi, sape yg tanak lelaki baek kan??.. sume orang nak.. lelaki p0m msti mahu kan wnita yg baek2 kan?? tpi~ x de la demand sgt... hehe.. (x demand ker)

saya mahukan, lelaki yg rendah dri serta bijak.. x garang.. tpi tegas.. lmah lmbut & bersopan.. of c0z la hrmat fmily ku~ msti la seorng yg thu tnggungjwb dia.. iaitu, pndai cri duit, rjin keje... setia.. (susah nye nk cri yg setia) and... menyintai ku apa ada nye aku.. chewah! bole ker.. bole ker?? kuang3... and.. of c0z la ingt ape yg aku suke & aku x suke...

kelemahan aku? aku x cayo sgt ko oram laki nih...adehh! susah nye nk pupuk prasaan percaya tuh... ! hehee.. tpi lau try..ok jer kot.. tpi..seorng wnita akn percaya yg lelaki itu serius dgn die, bila lelaki itu mnyatakan, yg wnita tersebut adalah milik nya! hmmm~ for me.. lelaki yg snggup kenal kn kita pd org2 yg penting dlm idop die, lelaki itu lah yg siyes dgn kita.. kan2... yg selebih nya tu.. serah kn pda Allah swt shja... :))

tpi kalau sekadar d mulut jee, bt nye tidak sama skali... x de gune jgk.. kan2... kalau dia x dpt lakukan ape yg d nyatakan.. mkna nye, die bukan lelaki sejati la kan2... dia tidak layak same skali mnjdi psangan kita... sbb, dia bole lakukan sume tu pd kita and x mustahil one day, die akn bt jgk utk pmpuan laen.. kan2... so.. pkir kan..

aku yakin.. x rmai lelaki yg snggup mengambil risiko nih.. lelaki skung memang tamak.. believe it!! penting kn dri sndri... bodoh atau mngkin mereka tak mmpu.. atau mngkin mereka terlibat dgn bnda2 negatif, shngga mereka tak mmpu utk berfikr logik & positif... ini la kelemahan, lelaki zman skung~ hmmm...

wnita adalah mkhluk yg rumit & sukar utk d fhami.. sebalik nya.. lelaki adalah mkhluk yg senang d puaskan ati nya.. ok lah..smbung len kali plak... penat doh..sakit palo.. (",)




No comments:

Post a Comment